شاركنا هنا

طرق استرجاع ايميل الياهوو


شرح استعادة بريد الياهو بالصور 

الدرس ده من اهم الدروس اللي لازم كلنا نكون عارفينها وهي طريقة استرجاع بريد الياهو (الايميل) المسروق او لو نسيت كلمة السر (الباسوورد) شرح استرجاع بريد الياهو بالصور ولان ناس كتير بعتتلنا بتسأل طريقة استرجاع ايميلي ايميلي اتسرق وعايز استرجعه ياريت تعملو موضوع عن استعادة الايميل المسروق اولا ندخل علي الياهو زي الصور اللي جايه دي ونضغط بريد ياهوو Yahoo 
 

شرح استعادة بريد الياهو بالصوربعد كده هيظهر مربع عشان تكتب ايميلك وكلمة السر الخاصة بيك اضغط علي لا يمكنني الدخول الي حسابي زي الصورة دي شرح استعادة بريد الياهو بالصورواختار زي الصورة نسيت كلمة السر


  واضغط التالي اكتب ايميلك في 1 لوكان ايميلك مثلا aaa@yahoo.com اكتبه بدون yahoo.com @ ، لو كان ايميلك aaa@ymail.com اكتبه كامل يعني aaa@ymail.com زي الصورة اللي جايه علي الشمال وفي 2 اكتب الحروف اللي هتظهرلك فوق واضغط التالي 



هنا هيظهرلك السؤال الأمني اللي انت كنت كاتبه في ايميلك وعليك انك تكتب الاجابة بتاعت السؤال الامني لاحظ اي اجابة غير اللي كنت كاتبها في ايميلك مش هتنفع واضغط التالي
 


السؤال السري (الامني) الثاني ولازم تكتب الاجابة صح بردو

 

دي الخطوة الأخيرة وكده انت نجحت في استرجاع ايميلك 1: كلمة السر الجديدة 2: اكتبها تاني


لاحظ تكون كلمة السر بتاعة ايميلك قوية وممكن لمعرفة اقوى كلمات السر تشوف الموضوع ده احمى بيانتك على الانترنت
 


 ممكن كمان تغير الاسئلة السرية الخاصة بيك زي الصورة





لكن ف حالة يكون حد سرق ايميلك وغير الأسئلة الأمنية السرية الخاصة بالايميل مش هتقدر تسترجع الايميل 
لوعندك اي سؤال راسلنا
هل أعجبك هذا الموضوع..؟

ضع إيميلك هنا وإحصل على كل ماهو جديد!

كن من متابعينا!


19 التعليقات:

غير معرف يقول...

السلام عليكم
اخى الكريم
حاولت الدخول الى البريد الالكتلاونى الياهو ولم اتمكن
حاولت عدد من المرات وفشلت
غيرت كلمة السر ولم يفتح
مع العلم باننى ادخل على الياهو المسنجر طبيعى
ومع العلم انى حاولت الدخول من المسنجر الى البريد ولكن
لا يدخل
والصفحة تعطيى معلومة انى مسجل بالبريد
ولكن لا اتمكن من الدخول
ما هى الطريقة لفتح الميل
وهل ممكن ان الحساب موقوف
وكيف ممكن ان استعيدة اذا كان موقوف
نرجو الرد ادامكم اللة
البريد alkawthar2003@yahoo.com

وللمراسة
alkawthar2003@gmail.com
سلام

النوبة اليوم on 3 نوفمبر 2011 في 1:30 ص يقول...

الاستاذ الكريم هل اتبعت الشرح الموجود فى الصور اولا

غير معرف يقول...

555555555555

Unknown on 17 ديسمبر 2012 في 9:34 م يقول...

karrar_kk@yahoo.comاخدى لقد تم سرقة اميلىوتم تغير الاسئلة وقدحاولت كتير استرجاعة بكافة الطرق ولم اعرف بسبب تغير اجابات الاسئلة وعدم تذكرى البريد البديلممكن تساعدنى وترسل لى رسالة على mohamed2010418@yahoo.com

غير معرف يقول...

انا عملت لي ايميل وكلمت سر في الياهو ماسنجر لكن حين اتيت بعد فترى واردت الدخول الى الياهو لم يظهر ويكتب لي كلمة السر غير صحيحة مع العلم اني حافظ الايميل وكلمة السر بتعتي انا

Unknown on 30 سبتمبر 2015 في 6:46 ص يقول...

كنت بسجل دخولي للياهوبحسابي في الفيس بوك

Unknown on 14 نوفمبر 2015 في 12:43 ص يقول...

كيف استرجع الياهو بتاعي والمشكله الرقم الي سجلت بيه الجوال انسرق والمعرف انا بعرف ياريت يتم الرد علي

Unknown on 14 نوفمبر 2015 في 12:43 ص يقول...

كيف استرجع الياهو بتاعي والمشكله الرقم الي سجلت بيه الجوال انسرق والمعرف انا بعرف ياريت يتم الرد علي

Unknown on 7 مارس 2016 في 2:45 م يقول...

سلام عليكم لاعرف سؤال الامان مع العلم ادخلت البريد ورقم السري بصوره صحيحه ثم يطلب مني اسالت الامان وانا سؤال الاول نسيته اما الثانيه اعرفه ولا كن داما ياجلني 12 ساعه ارجو مساعدتي

Wafa on 4 أغسطس 2016 في 2:57 م يقول...

سرق ايميلي إلياهو وتغير كل الأسئلة والأيمل

Wafa on 4 أغسطس 2016 في 2:58 م يقول...

الرجاء مساعدتي

غير معرف يقول...

عندي ايميل انسرق
واعرف بس اول سؤال امني
اشلون ارجعه

الديب on 21 ديسمبر 2016 في 8:02 م يقول...

السلام. عليكم ياخي الكريم الاميل بتاعي اتسرق ومش عارف ارجعه لانه كان مربوط بالفيس مع بعض الاثنين اتقفلوا مش عارف ارجعهم حتي التلفون كان مربوط بيهم لاكن لم يظهر في الاختيارات رقم التلفون. مش عارف اعمل ايه كمان وانا بفتح مش بيجيب سؤال الامان دوة خالص

Unknown on 29 يناير 2017 في 5:58 ص يقول...

مرحبا أخي الكريم لقد دخلت الياهو وعندما أدخلت الإيميل لم يدخل لأنه على ما أعتقد مقفل وسوف أعطيك الايميل من أجل هذه المشكلة
alnawaiseh989232826@yahoo.com

Unknown on 6 مارس 2017 في 1:59 م يقول...

مرحبا عملت إيميل وتركتة فترة حاليا يقول الايميل غير معروف مع العلم اني امسجلة كل المعلومات حتى ساعة التسجيل

غير معرف يقول...

مش عارفه افتح الاميل وانا بليز عاوزة ضروري جدا

Unknown on 3 أكتوبر 2017 في 10:30 ص يقول...

انا مش عارف اجيب الصفحه دي ممكن حد يبعتلي اللنك ؟!!

Unknown on 26 مايو 2020 في 11:05 م يقول...

عندى بريد الياهو ولاكن انسحب من الاميل كل ما ابحث عنه غير موجود

Unknown on 26 مايو 2020 في 11:09 م يقول...

هذا بريدى الاكترونى hgoo128@yahoo.com وهو مفتوح عندى ولاكن ليس موجود فى حسابى الذى تم تعطيله

 

النوبة اليوم © 2011 All rights Reserved elnoba elyoum | Template Style by Blogger | Development by Mohamed Hassn | الى الأعلى |